KKK

Tellimine

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Teie enda kasutaja konto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helista Eluvägi OÜ telefonil 53 483 678 või kirjuta sellest e-posti aadressile info@eluvagi.ee

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

Eluvägi e-poest tellides on Teil 4 võimalust, kuidas pakk kätte saada:

1. Pakiautomaatidest – alates 3.00€.

Kui sooritate ostu enne kella 15:00, jõuab pakk automaati järgmisel tööpäeval.

2. Postkontori väljastuspunktist – 3.90€.

Kui sooritate ostu enne kella 15:00, jõuab pakk Eesti Posti väljastuspunkti järgmisel päeval.

3. Kuller toob koju – 7.50€. 

Võimalik on tellida Omniva kuller ja tasumine on võimalik kaardiga kulleri kätte. Paki saab kätte järgmisel päeval ning tarne on ukseni. 

4. Eluvägi kontor-ladu – TASUTA

Samal tööpäeval tehtud tellimusele saab järgi tulla kuni kella 16:00. Meie kontor ja ladu on avatud E-R 10:00-16:00. L-P saab kaubale järele tulla ainult ette helistades ja vastava kokkuleppe olemasolul. Ladu asub Pärnu linnas Rüütli Ärikeskuses, Rüütli 14, ruum 214, Pärnus.

Pakendi utiliseerimine

Kuhu saaksin tekkinud pakendi ära anda?

Tekkinud pakendid on võimalik ära anda teile kõige sobivamasse käitluspunkti. Valige palun endale sobiv jäätmejaam https://kuhuviia.ee/

Tagastamine

Kas ostetud toodet saab tagastada?

Jah, loomulikult. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Lisainfot tagastamistingimuste kohta loe siit.

Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Eluvägi OÜ tagastab kliendile raha hiljemalt 5 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest.

Kas kõik tooted on tagastatavad?

Ei. Avatud pakendiga toiduained ja kosmeetikatooted tagastamisele ei kuulu. Samuti ei kuulu tagastamisele tooted mille kasutamist (või mittekasutamist) ei ole võimalik kontrollida.

Soodustused

Millised soodustused veebipoes kehtivad?

Eluvägi.ee-s kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid. Jälgige meie E-smaspäeva infot ja kampaaniaid.

Kuidas sooduskoodi kasutada?

Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale “Sooduskood” oma unikaalne kood ning vajuta nupule “Rakenda”.

Maksmine

Millised on maksevõimalused?

Eluvägi veebipoes saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, COOP Pank, LHV Pank.

Kas on võimalik tasuda arvega?

Eluvägi.ee veebipoes ei ole võimalik maksta arvega. Kui soovite tasuda arvega, palun tehke oma tellimus aadressil info@eluvagi.ee ja teile saadetakse arve.

Minu konto

Unustasin oma konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?

Olge mureta! Minge oma konto sisenemise lehele ja vajutage “Unustasite parooli?” nuppu. Sisestage lahtrisse oma e-posti aadress, millega varasemalt Eluvägi poes kasutaja tegite ning vajutage nuppu “Kinnita”. Saadame Teie e-posti aadressile uue salasõna.

Kuidas saan oma aadressi, salasõna jne muuta?

Logige ennast eluvagi.ee sisse ning vajutage nuppu “Konto info”. Järgmisel lehel pange linnuke lahtrisse “Muuda salasõna”. Avanevas vaates saate vajalikud muudatused ära teha.

Lisaküsimused

Kas Eluvagi e-poes müüdav kaup on originaal?

Kogu kaup, mida müüakse Eluvagi e-poes on originaalne ja värske ning seda garanteerib tihe ja otsene koostöö tootjate ja turustajatega Euroopas. Kaubal on vajadusel olemas esitamiseks labori analüüsid ja sertifikaadid.

Kas toode on värske?

Kogu kaup, mida müüakse Eluvägi e-poes on värske. Toiduainete puhul on soovituslik parim enne märgitud toote kirjelduse järel.

Juhul kui toode on müügil soodushinnaga, veenduge palun põhjuses – kas toode on alla hinnatud parim enne lähenemise või möödumise tõttu. Eriti tähelepanelikult vaadake toote parim enne kuupäeva juhul kui toode on 50% allahindlusega. See kehtib ka kosmeetikatoodete kohta – kui on 50% allahindlus, siis palun kontrollige parim enne kuupäeva toote juures.

Kosmeetikatoodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ. Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist. Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale toomist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.

Kosmeetikatoodete toonide valik?

Pange tähele, et sõltuvalt kuvari toonidest ja eredusest, võivad e-poes kuvatavad kosmeetikatoodete toonid erineda reaalsetest toonidest. 

Mis on loodussõbralik toode või CPK märgistus?

Loodussõbraliku toote termin pole õiguslikult reguleeritud ega kaitstud. Sellest tulenevalt võib ka tarbijate, tootjate ja edasimüüjate arusaam looduslikest toodetest erineda. Eluvägi veebipoes on rohelise lehe ehk loodussõbraliku toote märgisega või CPK (Puhta Loodustoote sertifikaadi) märgisega eristatud need tooted, mille koostis on vähemalt 95% looduslikku päritolu. Selliselt saad kindel olla, et lõviosa lehekesega märgitud ilutoodetest on valmistatud sinu ja sinu lähedaste tervist ning looduse heaolu arvesse võttes.