Orgaaniline Kookosjahu 250g [O] [V]

2.95

Kookosjahu sisaldab rohkelt kiudaineid ning vähem süsivesikuid kui teraviljajahud, kiudainesisaldus on kaks korda suurem kui täisteranisujahus ning viis korda suurem kui pruunist riisist valmistatud jahus. Kiudained on olulised veresuhkru reguleerimisel, parandavad seedetegevust ning ainevahetust. Kookosjahust küpsetised ei tõsta veresuhkrut  kõrgeks, mistõttu võib see olla hea alternatiiv küpsetamisel neile inimestele, kellel on kalduvus metaboolse sündroomi ja veresuhkruprobleemide tekkeks ning südame-veresoonkonna haiguste ennetamisel. Samuti on kookosjahu gluteenivaba.

 

4 laos

 

Kirjeldus

Kuidas kasutada kookosjahu?

  • Kookosjahu ei saa tavalistes retseptides üks-ühele asendada. Asendus võiks olla umbes kolmandik või veidi vähem kookosjahu. Mõnedes retseptides saab kookosjahu kasutada 100%-liselt.
  • Kõrge kiudainete sisalduse tõttu on soovitatav kookosjahu kasutamisel suurendada küpsetistes vedelike ja munade hulka. Munade hulk taignates on vastavalt poole kruusi kookosjahu kohta  3 muna.
  • Kookosjahuga saab hästi ka kastmeid ja suppe paksendada
  • Liha, kala ja juurikate paneerimisel võib tavalist jahu asendada üks-ühele kookosjahuga
  • Kookosjahuga ei saa valmistada väga kõrgeid temperatuure vajavaid toite, sest kookosjahu suitsemistemperatuur on suhteliselt madal (180 C)