Ostutingimused

Tellimine

  1. Toodete tellimiseks valige sobiv toode ja vajuge nupule “Lisa ostukorvi”. Ostukorvi (paremal üleval) sisu on nähtav kui liigute hiirega selle peale.
  2. Kui tooted valitud, sisenege ostukorvi lehele, vajutades paremal üleval olevat nuppu “Ostukorv”. Ostukorvi lehel on näha kõik valitud tooted. Siin saab muuta toodete koguseid ja vajadusel eemaldada toode ostukorvist.
  3. Kui kaubad valitud, sisenege tellimuse vormistamise lehele, vajutades nuppu „Mine maksma“.
  4. Tellimust vormistades täitke aadressväljad, valige sobiv tarne- ja makseviis (Itella Smartpost, Omniva või Tulen ise järele (NB! Ladu asub Pärnus). Tellimuse esitamiseks tutvuge ostutingimustega ja kinnitamiseks tehke ees olevasse kastikesse „linnukene“.
  5. Vajutades „Esita tellimus“ viiakse Teid valitud panga lehele ning peale tellimuse eest tasumist vajutage kindlasti „Tagasi kaupmehe juurde“.
  6. NB! Juhul kui Teie tellimuse esitamine mingitel põhjustel katkeb (nt. ajalimiit), suunatakse Teid tagasi eeltäidetud ostukorvi.

Kauba ostu-müügileping loetakse sõlmituks peale tellimuse esitamist Ostja poolt ja tellimuse kinnituse saamist Müüja poolt. Tellimuse kinnitus ja arve saadetakse automaatselt e-postiga.

Makseviisid

Eluvagi.ee veebipoes saab tasuta järgnevate makseviisidega: 

Swedbank, SEB Pank, COOP Pank, Luminor Pank, LHV pank

PANGALINGID

Kiire ja turvaline viis e-poes tasumiseks on pangalingi kaudu. Pangalingi kaudu maksmisel suunatakse Teid peale tellimuse vormistamist Teie poolt valitud internetipanka. Teile kuvatakse eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas summa, mis tasumisele kuulub. Kinnitage makse ning vajutage seejärel nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.

Transport ja paki kättesaamine

SMARTPOST PAKIAUTOMAAT

(3,10 €). Mugav, kiire ja 100% ilmastikukindel. NB! Tasuta transport ostudel alates 60€.

SmartPOST pakiautomaadid asuvad üle Eesti erinevates kohtades ja seda paki kohaletoimetamise viisi kasutades saate valida endale kõige mugavama automaadi asukoha.

SmartPOST:
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
ja info kuidas saate paki kätte siit

OMNIVA PAKIAUTOMAAT

(3,90 €). Eesti suurim pakiautomaadivõrgustik, avatud 24/7. Mugav, kiire, kuid mitte ilmastikukindel. Kosmeetika ei armasta miinuskraade. NB! Tasuta transport ostudel alates 60€.

Omniva pakiautomaadi kasutamiseks pole vaja siseneda kaubanduskeskusesse, pakiautomaadile pääseb kergelt ligi nii auto kui jalgratta, lapsevankri või koeraga. Paki saab välja võtta vaid 15 sekundiga ja just siis kui sobib, sest Omniva pakiautomaadid on alati avatud. Peale teavitava SMS-i saamist tuleb vaid pakiautomaadi juurde minna, sisestada SMS-iga saadetud uksekood ning võtta pakk välja ja sulgeda uks.

Kõikidele toodetele kehtib garantii seaduses ettenähtud korras. Garantiitunnistusena kehtib arve/ostutsekk.
Toodete puhul palume täpselt jälgida kaubaga kaasas olevat kasutusjuhendit ning vastavaid instruktsioone.
Garantii ei kehti juhul, kui kauba puudus on tingitud toote valest kasutamisest või toote kulumisest.

Omniva:
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.
ja info kuidas saate paki kätte siit.

Paki kättesaamine

Kohe kui pakk on jõudnud sihtkoha pakiautomaati, saadetakse tellimuses märgitud mobiiltelefonile SMS-teade kogu vajaliku infoga paki kättesaamiseks. Seejärel on tarvis minna automaadi juurde ja sisestada puutetundlikul ekraanil SMS-is sisalduv uksekood. Selle peale avaneb õige kapiuks ja pakk ongi käes! Pakile peab järgi minema 7 päeva jooksul alates selle jõudmisest pakiautomaati.

ELUVÄGI LADU

Pakile saab ise lattu järgi tulla. Asume Pärnus, Rüütli Ärikeskuse II korrusel ruum 214. Ladu on avatud E-R 10-17. Kindluse mõttes oleks parem eelnevalt helistada telefonil 53 483 678.

Kõik tellimused täidetakse pärast makse laekumist üldjuhul paari tööpäeva jooksul.
Kui kliendi poolt tellitud kaup hilineb või on antud hetkeks lõppenud, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha.

TELLIMINE VÄLJASPOOLE  EESTIT

NB! Kauba kohale toimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires.

Kui soovite kaupa tellida väljaspoole Eestit võtke meiega palun ühendust e-posti teel ja teeme Teile pakkumise.
Kauba tellimiseks Soome Vabariiki on võimalik kasutada Smartposti hinnaga alates 12€ pakk.

Ostetud kaupu säilitame kuni 30 päeva, hilisemad pretensioone ei rahuldata.

Kaupade tagastamine 

Kauba tagastamisõigus on 14 päeva. Kaup peab olema originaalpakendis koos originaalarvega ja kõigi markeeringutega. Kaup ei tohi olla kasutatud. Raha tagastatud kauba eest kantakse Ostja arveldusarvele esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul peale kauba tagasi jõudmist Müüjale. Kauba saatekulud tagastamisele ei kuulu (kui tellimuse eest on ette nähtud saatmiskulu, jääb see Ostja kanda, samuti kauba tagastamisega seotud kulutused). Kui tagastamisele kuuluv kaup on halvenenud, tuleb Ostjal hüvitada asja väärtuse vähenemine.

Teadmiseks

  • Toodete kõlblikkuse aega ja ohutut kasutamist reguleerib kosmeetikatoodete regulatsioon 1223/2009 / EÜ.
  • Kui kosmeetikatoodete säilivusaeg on üle 30 kuu, siis näitab toote peal olev avatud purgi sümbol ohutu kasutamise aega pärast pakendi avamist (tavaliselt 6M või 12M). Kosmeetikatooted, mille säilivusaeg on peale tootmist lühem kui 30 kuud, on kasutamise tähtaeg määratud kuupäevana tootel.
  • Toodete juures olevad pildid on illustratiivse tähendusega.
  • Pange tähele, et sõltuvalt kuvari toonidest ja eredusest, võivad e-poes kuvatavad kosmeetikatoodete toonid erineda reaalsetest toonidest. Tootefotodel olevad suuremad tooted võivad tunduda sama suured kui väiksemad tooted. See tuleneb väikeste toodete suumimisest ehk fotokujutise mastaapide suurendamisest.
  • Loodussõbraliku toote termin pole õiguslikult reguleeritud ega kaitstud. Sellest tulenevalt võib ka tarbijate, tootjate ja edasimüüjate arusaam looduslikest toodetest erineda. Eluvägi veebipoes on ökoloogilised toiduained [O] ja vegan tooted [V] märgisega.

Privaatsus

Ostlemine e-poes www.eluvagi.ee on turvaline. Pakume Teile soodsat ja mugavat ostukeskkonda ning oleme Teile usaldusväärseks partneriks. Me müüme ainult kontrollitud päritoluga sertifitseeritud kaupa ning kontrollime kõiki tooteid enne müüki panekut.

Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Kliendi andmeid ei edastata kolmandatele osapooltele, välja arvatud tellimuse täitmiseks või kui seadus seda kohustab.

Lisainfo

Lisainfo saamiseks toodete, tarne, maksetingimuste või muude küsimuste kohta võtke palun ühendust telefonil 53 483 678 või e-posti teel: info@eluvagi.ee

Müügitingimused

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi;
  • kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
  • maksja ja kohaletoimetamise aadress;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed;
  • muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.

1.    ÜLDTINGIMUSED

  1. Müügitingimused kehtivad Eluvagi.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Eluvägi OÜ (edaspidi eluvägi.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
  2. ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja Eesti Vabariigi õigusaktidest tulenevad õigused ja kohustused.
  3. ee jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Eluvagi.ee veebilehel.

2.    MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

  1. ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
  2. ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Eluvägi OÜ arvelduskontole.
  3. ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja on nendega nõus.

3.    HINNAD

  1. Kõik Eluvagi.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. ee jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.

4.    TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

  1. Tellimuse tasumisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: Swedbank SEB, LHV, Luminor, COOP ja PocoPay. Klient maksab 100% tellimuse summast tellimuse kinnitamiseks.
  2. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse kohe peale seda, kui Klient on tasunud 100% tellimuse kinnitusest.

5.    KOHALETOIMETAMINE

  1. Peale müügilepingu jõustumist (Kliendipoolset arve tasumist) komplekteerib Eluvagi.ee tellimuse ning annab selle üle kohaletoimetamiseks meie logistikapartneritele.
  2. ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad arve tasumise hetkest.
  3. Sihtkoha või kokkulepitud aja muutumisest on Klient kohustatud teavitama Eluvagi.ee koheselt enne kauba kohaletoomist.
  4. Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub viivituste ja arusaamatuste vältimine kauba kohaletoimetamisel. Eluvagi.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
  5. Transpordi käigus vigastada saanud saadetistele kus tooted, kuid mitte tootepakendid, on saanud kahjustusi, saavad Kliendile asendatud. Asendamise võimatuks osutumise korral pakume kahjustatud kauba maksumuse hüvitamist.

6.    TAGASTAMISÕIGUS

  1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
  2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
  3. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või praakkaup.
  4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil info@eluvagi.ee14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
  5. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamise kulud.

7.    PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

  1. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Eluvagi.ee´d probleemist e-posti aadressil info@eluvagi.eening esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui kahe kuu jooksul peale defekti avastamist.
  2. ee ei vastuta:
    • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
    • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
    • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

8.    VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD

  1. ee vastutab Kliendi ees ja Klient vastutab Eluvagi.ee ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
  2. ee ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Eluvagi.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9.    PRIVAATSUS

  1. ee veebilehe kasutamisega annab Klient selge ja teadliku nõusoleku Eluvagi.ee´le enda isikuandmete töötlemiseks.
  2. ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.

10.                  MUUD TINGIMUSED

  1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Eluvagi.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.

Isikuandmete töötlemine

E-poe Eluvagi.ee isikuandmete vastutav töötleja on ELUVÄGI OÜ, registrikood 12650341, aadress Rüütli 14-214, Pärnu 80010 Pärnumaa, telefon  +372 5348 3678 ja e-post info@eluvagi.ee (edaspidi “kaupmees”).

Milliseid isikuandmeid töödeldakse

  • nimi;
  • kontaktinfo, nagu telefoninumber ja e-posti aadress;
  • maksja ja kohaletoimetamise aadress;
  • kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
  • klienditoe andmed;
  • muu kliendiuuringute ja/või pakkumistega seotud teave.

Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil. Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-posti aadress, telefoninumber, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
E-poe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse e-poe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

Isikuandmete edastamine volitatud töötlejatele

Kaupmees hoiab kliendi isikuandmeid, mis on talle teatavaks saanud kasutajakonto registreerimise ja kasutamise käigus, saladuses ning avaldab neid kolmandatele osapooltele üksnes kliendi nõusolekul, v.a. kui andmete avaldamise kohustus või õigus tuleneb õigusaktidest. E-poe kasutaja nõustub sellega, et kaupmehel on õigus kliendile sobivate teenuste osutamiseks töödelda tema andmeid, sh edastada kliendi andmeid isikutele, kes on seotud kaupmehe poolt kliendile teenuse osutamisega. Nimekiri volitatud töötlejatest:

Infotehnoloogia teenuste pakkujad – Isikuandmeid edastakse infotehnoloogia teenuste pakkujatele, sest see on vajalik e-poe funktsionaalsuse ja andmemajutuse tagamiseks

Majandustarkvara – raamatupidamistoimingute tegemiseks

  1. Profit

Tarnijad – tellimuste edastamiseks kliendini:

  1. Itella
  2. Omniva

Maksevahendajad – tellimuste eest tasumiseks

  1. Maksekeskus

Statistika kogumine – info kogumine e-poe kasutajakogemuse paremaks muutmise eesmärgil:

  1. Google Analytics

Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Zone serverites.

E-pood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine e-poe volitatud töötlejatele – isikuandmete töötlemine toimub e-poe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejad on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta e-poe kontohalduses .

Säilitamine

E-poe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui e-poes on ost sooritatud külalisena (ilma kasutajakontota), siis säilitatakse isikustatud ostuajalugu tähtajatult.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

Kustutamine

E-poodi salvestatud isikuandmed koos kasutajakontoga saab kustutada e-poe kontohalduses.

Muude isikuandmete kustutamise kohta saate päringu esitada info@eluvagi.ee emeille.

Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.